http://chijoori.ir/wp-content/uploads/2015/10/1372709935929055335.jpg

یکی از چالش هایی که اکثر کاربران ویندوز 10 با آن مواجه هستند، ناراضی بودن شان از کیفیت و وضوح تصویر بک گراند ویندوزشان است. ویندوز 10 جهت صرفه جویی در فضای ذخیره سازی خود از تکنیک فشرده سازی تصاویر بهره می برد اما این روش کمی از کیفیت تصویر کم میکند. خبر خوبی برای شما داریم. شما می توانید با تکنیک جایگزین کردن تصاویر با کیفیت با تصاویر فشرده شده، تا حد زیادی این چالش را حل گنید. پس با ما همراه باشید:

 

در قدم اول، به مسیر زیر بروید:

 

C:\Users\<your user name>\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Themes
 
حالا می توانید فایلی به اسم TranscodedWallpaper را ببینید.

شما باید این فایل را به اسم دلخواه تغییر نام دهید و بعد از اینکار یک پوشه جدید بسازید. حالا تصاویر با کیفیت خود را در این پوشه کپی کنید و نام پوشه مد نظر را به TranscodedWallpaper تغییر دهید. اگر احیانا پوشه ای به اسم CachedFiles دیدید، آن را حذف کنید.
 

یکی از مزیت های این روش این است که بدون دستکاری در ریجستری و تنظیمات اساسی ویندوز می توانید براحتی هر چه تمام تر، تصاویر با کیفیت خود را برای پس زمینه ویندوز 10 خود استفاده کنید. اما اگر تصمیم دارید بطور دائمی این ویژگی ویندوز 10 را غیر فعال کنید، جهت غیر فعال سازی همیشگی قابلیت فشرده سازی تصاویر بک گراند در ویندوز 10 می توانید این آموزش را دنبال کنید.